Jeg har jo truet med, at jeg ville fortælle lidt om turen, nu kommer del et af flere! 🙂
Som alle andre rejsende var vi tideligt oppe, og ude i lufthavnen. Efter en effektiv checkin og en tur gennem taxfree, var i på plads i flyet til London.

Dette var Christians første rigtige tur ude og flyve, så han var lidt spændt.

I Heathrow fik vi en hurtig frokost og fandt toget ud til terminalen, derefter stod ellers på ca 9:30 times flyvetur. Heldigvis var der massere af underholdning på turen. Xander var dybt optaget af sin DS det meste af tiden. Christian var i lidt mere snakkehumør, det var godt at han fik en lur på vejen, så far og mor kunne hvile ørene 🙂

Nå ja, udsigten kan man jo ikke klage over 😉

Her var vi lige et smut over et skyfrit Grønland 🙂

Da vi endelig var kommet over, og ud igennem lufthavnen i Seattle. Var det endelig blevet tid til at finde vores senge til den nat. Teknisk set kunne vi godt ha taget hele vejen den første dag, men der er langt fra København til Anacortes. Derfor havde vi valgt at finde et hotel den første nat.

Jeg havde fundet et billigt lufthavns hotel, til små 400 kr pr. værelse pr. nat. og som anmeldelserne på hotels.com skrev, “Det er rent”. Det var det og det var så også alt 🙂

Alle der her set “My name is Earl”, ja de få opfyldt deres foredomme om moteller. inspirerende kan man ikke sige det var, men sengene de var gode nok. Og stærkt ramt at jetlag (9 timer), gik vi tideligt i seng, og stod tideligt op.

Der var morgenmad med i prisen, nu tror jeg så ikke at vi har den samme defination af morgenmad, dem og jeg. Den stod på Doughnuts og ikke andet, velkommen til staterne kan jeg kun sige. Christian blev henrykt da han så morgenmad, Doughnuts er en af hans ynglings kager, dog kunne han ikke lige forstå, at de ikke alle sammen var runde med hul i 🙂

Nå ja, den havde stået på Pizza om aften inden 😉

Efter en god nats søvn, tog vi resten af turen op til Anacortes. Denne gang var det med bus.

Da vi blev sat af bussen, gik vi de ca. 20 gader op til min fasters hus. Det er lidt sjovt, jeg ved ikke rigtigt hvad jeg havde forestillet mig. Men på en måde fik jeg alle mine idéer om, hvordan amerikanerne bor opfyldt. Men omvendt, kan jeg godt se at min faster, om end det er længe siden, kommer fra Danmark. Til foreskel fra mange andre, har de en stor baghave, og ikke kun en forhave.

Så har vi lige udsigten fra den eneste stol på terrassen i forhaven:)

Nå ja, et af vores to hus egerne. De bor i et træ ude i forhaven.

Jeg må sige, at det er rigtigt lækkert at have hus og bil, nå man er herovere. Det er bare ingen ting der er “lige ved siden af”.

Dagen efter stod den på intet mindre end Pandekager, SÅ er jeg kommet til USA 🙂

Men alt i alt er vi kommet godt herover, og faldet godt til.

Nå ja, ungerne har fundet deres nye ynglingsplads, med over 100 kanaler! 😉 Btw. sådan en stol skal jeg have med hjem!!!